Forbes - internetový magazín a časopis
Česká verze světového magazínu přináší lidem různé speciály a postřehy ze světa byznysu. Cílem časopisu je ukázat byznys jako zajímavou součást života, přinést inspiraci na příbězích lidí, kteří v byznysu uspěli. V každém čísle najdete velký rozhovor s osobností ze světa českého byznysu. Téměř v každém vydání žebříčky např. nejbohatších lidí světa, nejúspěšnějších firem atd.
Forbes si zakládá na své důvěryhodnosti, v průzkumu se umístil na prvním místě.
Celosvětově vychází více než 6 milionů výtisků. Počet čtenářů webu a časopisu je kolem 50 milionů. Heslem magazínu je "The Capitalist Tool" (Nástroj kapitalisty).
Magazín je známý mnohými žebříčky a seznamy.
Mezi nejznámější patří Forbes 400 - žebříček nejbohatších lidí Ameriky, či Forbes Global 2000 - žebříček 2000 nejúspěšnějších světových obchodních společností.
Provozuje také internetovou stránku Forbes.cz, má velkou fanouškovskou základnu na Facebooku, kde ho odebírá 90 tisíc lidí .
Cena tištěného časopisu na stáncích je 99,- Kč. Je však možné využít cenově výhodné předplatné, více informací zde https://www.forbes.cz/subscription/predplatne-forbesu/.
Kdo jsou čtenáři Forbesu?
Věk 25-54 let. Muži 70 %, ženy 30 % Rekrutují se převážně z řad manažerů, byznysmenů, právníků, politiků, majitelů firem a CEO. Jsou vzdělaní, finančně nezávislí, zajímají se o svět kolem sebe, chápou, že peníze hýbou světem, aktivně se věnují ekonomice nebo byznysu. Zajímají se také o investice, technologie, automobily, zážitkovou gastronomii, cestování, sport a luxusní zboží. Korporátní předplatitelé Forbesu patří mezi nejvýznamnější klienty bank, právnických firem, investičních a poradenských společností. Chtějí být lepší, a to ve všech oblastech: v práci, v podnikání, v životě. Jsou cílevědomí, úspěšní a mají nadprůměrné příjmy. Preferují užitečné, praktické články, návody a rady.